lördag 28 januari 2012

nytt igen


Mitt nyårslöfte blev i år att utmana mig själv.

Som invigning på det nya året gick jag med i Fitnessfighten. Det går ut på att man ska följa ett kost schema och träna i 31 dagar. idag är det dag 28 och jag är jättenöjd än så länge. Så om tre dagar blir det invägning och avrundning. Men bara för att månaden är slut behöver det inte betyda att man har get upp! Jag ska fortsätta med konceptet (dock en paus med träning nu så att kroppen hinner vila upp sig). Jag hade tänkt köra i mars en gång till. För jag har ju alltid sagt till mig själv - "Jag kommer att ha min drömkropp när jag fyller tjugofem"

Det betyder att jag har två månader på mig då jag fyller i slutet av mars. Fast, jag tror verkligen på mig själv och jag vet att jag kommer att lyckas, en gång för alla.


Och med ett nytt nyårslöfte innebär det ju inte att utmaningarna är slut! Jag ska bli en baddare på yoga och bodybalance, samt bodycombat. Dessutom ska jag testa balsammetoden för att se om jag kan få någon reda på mitt hår någon gång. Jag hoppas också på att kunna börja blogga lite mer igen. Jag var väldigt aktiv på livejournal under några års period, men nu har jag glidit ifrån bloggandet en hel del.

Jag får helt enkelt se till att ta tag i saker i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar